Birthday cake - one day left YEY!
DATUM: 2013-12-26 | TID: 16:10:10 | KATEGORI: Livet


Sådärja, nu börjar det sakta men säkert räknas ned till min födelsedag...mindre än 8 timmar tills klockan slår över till 27:e, men de är 11 timmar kvar innan jag föddes för precis sjutton år sedan, helt sjukt!!!
Året är snart över, jag är snart sjutton och shit vad mycket som hänt detta år, bra som dåligt!
På bilden ovan är en hemmagjord tårta som jag gjort till min födelsedag imorgon, inte så snygg men kan lova att den kommer smaka helt underbart. CHOKLAD & CHOKLAD, vad för nåt bättre finns det egentligen?? ;)
Men ska nu fixa mig lite för ska ha en liten julmiddag med familjen ikväll, mysigt mysigt!

Vi hörs, ska försöka slänga in nåt inlägg imorgon, puss x
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?