2013, good or bad year? Good I would say
DATUM: 2013-12-23 | TID: 21:53:00 | KATEGORI: Tester

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes.

Hur har ditt 2013 varit? Det har varit en berg och dalbana, men ja den har varit bra till stor del.

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Får väl hoppas på det, men har en bra känsla.

Blev du kär i år? Njaa, kanske.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 20 september ,7 december osv.

Vad är din största framgång 2013? Skolan

Bästa köpet? Eh...ingen aning :P

Vad spenderade du mest pengar på? Mat tror jag hehehe

Gjorde någonting dig riktigt glad? Massor.

Vem har du umgåts med mest? Min familj

Bästa minnet från 2013? Skåne och fotbollen

 

Har du haft ett förhållande under 2013? Nope.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Inget jag kommer på nu

Vad önskar du att du gjort mer? Varit ute lite mer typ samt plugga o tränat

Vad önskar du att du gjort mindre? Latat mig

Favoritprogram på tv? Inget speciellt

Vad gjorde du på din födelsedag? Har inte fyllt år ännu så ;P

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Att jag tänkt innan jag agerat

Vad fick dig att må bra? Fotbollen, min familj, mina vänner

Vem saknade du? Många men ah

De bästa nya människorna du träffade? Några i skolan typ

 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Ta hand om dig själv, kör ditt egna race och skit i vad andra tycker, stå upp för dig själv och var dig själv. Bara kör förfan ;)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?