Andra debuten för MSK
DATUM: 2013-04-06 | TID: 10:41:53 | KATEGORI: Livet

Hej fina ni,
idag är det superfint väder och jag ska alldeles strax iväg med min familj och handla behövliga saker som t.ex. vita fotbollssockar som jag behöver till min match idag med MSK 1. Ja, jag ska spela träningsmatch med dom mot nåt finskt lag(kommer inte ihåg vad det heter, hehe!) precis som jag gjorde med mitt lag igår. Vi spelade bra för att vara första matchen på stor plan sedan i höstas och inget sämre så slutade det med en vinst också, efter matchen frågade min tränare om jag ville spela idag också med den högre divisionen(div 2), och liksom jag tackar aldrig nej till en fotbollsmatch, vilken dag den än är på. Alltid lika kul att spela tycker jag, och ska bli extra kul att få spela med de högre divisonerade laget tycker jag. Att få testa på och ska självklart göra mitt bästa och bara ha kul. Och skulle inte sitta fel med en vinst idag heller;)
Önska mig lycka till, och hoppas vädret inte är allt för kallt idag.
Men nu får ha det sjukt bra, puss.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?