Varför är fredag så nära måndag, men måndag så långt från fredag!?
DATUM: 2012-09-14 | TID: 19:22:52 | KATEGORI: Livet

Hahaha, vilken härlig klass jag har fått alltså!

Halloj!
Hade som sagt aktivitetsdag igår, det funkade gott och väl, med så trevliga människor är det alltid kul ju.
Vi slutade halv ett tror jag, efter några olika aktiviteter som vi ägde sönder på och ett kort matstopp haha.
Men jag stannade sedan kvar på skolan för skulle se "bio" med syster 15:00 och kändes onödigt att dra hem emellan det. Så stannade kvar o chillade på skolan ett tag och sedan tog vi en kort tur på stan, innan vi fick se en helt otroligt intressant film som några elever och Mike hade gjort. Superbra jobbat hörni!
Sedan kom jag hem supertrött & hungrig, åt middag sedan drog jag vidare på en kall träning. Som gick helt ok.
Och sedan belönades jag med lite sömn, satan vad det var skönt alltså!
Vaknade upp runt sju imorse, gjorde mig redo för en härlig skoldag, yeah!
Och som alla andra fredagar har vi bageri/kökröj hela dagen, och det går inte att beskriva hur awesome det är!
Och min klass gör det inte sämre på något vis, satan vad vi är grymma alltså!
Speciellt min grupp, vilka kirra biffar alltså! :D
Sedan fick vi hem biskvier, fransk rågring och lite kanelbullar(som inte vi gjort!), kan inte klaga alls ju haha!
Så dem och teven(läs: datorn och plugget kommer göra mig sällskap mestadels) kommer vara mitt sällskap ikväll typ, och det är som en vanlig kväll för mig! Yeah!
Ska även hålla tummarna för F16 att dem vinner eller kör lika ikväll! Dem möter ju Sandåkerns F-97.
Morgondagens planer är fortfarande skrivande, men ska iallafall träffa mina pinglor och ta ett catch-up talk på café göteborg med lite gott lyxfika, men vi får se om jag fikar haha. 
Och om jag hinner ska jag se slutet av systerns match också!

Men nu får det räcka för nu!

Puss xx
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?