Träna, träna, träna :D
DATUM: 2012-09-12 | TID: 19:15:46 | KATEGORI: Livet


Tummen upp för fotboll..<3

Håller nu på att byta om för att kunna träna fotboll ikväll, känner mig inte helt topp! Men ska göra mitt bästa!
Ska iallafall bli skönt att röra på sig, haha! Och imorgon har vi aktivitetsdag, kommer också bli roligt ju! :D
Vädret idag kan jag verkligen iinte klaga på alls, åhhh vad fiiint! Önskar jag kunde hinna fota lite men jag är så dålig på att prioritera idag så det sket sig, men jaja. Får skylla mig själv helt enkelt.
Nu börjar klockan ticka iväg så ska dra på mig det sista sedan dra en snabbtitt i spegeln innan fotbollsplanen väntar mig 1 ½ timmes träning. YEAH!
 
Vi hörs! Puss x

♥ SKRIVET AV kicma

Det är riktigt roligt att följa din blogg;) Du är en toppentjej

Svar: Hahahaha, den är ju så otroligt intressant att det inte går. Du är en toppenmamma!
Daniella Fransson

DATUM: 2012-09-13 | TID: 09:23:48



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?