Panik typ
DATUM: 2012-09-06 | TID: 19:20:51 | KATEGORI: Livet

Bläääh vad jag är trött på detta liv just nu.
 
Hallu! Idag har vi varit i köket hela dagen, man blir otroligt trött alltså!
Men efter att man gjort sitt jobb känns det så sjukt underbart, och jag märker att jag verkligen gillar denna linje. Och folk jag går med är underbara, i alla fall de flesta av dem haha!
Vädret idag är ju inget att klaga på alls, galet fint! Synd bara att jag typ suttit inne hela dagen...
Men vill inte riskera att bli sjuk nu...allt går ju som smid, och förhoppningsvis är jag redo för träning nästa vecka! För är fortfarande rätt förskyld...inte bra alls!
Imorgon är det skolfoto...och jag har ingen blekaste om vad jag ska dra på mig...panik! Men ska i alla fall stöka i min garderob och leta fram något användbart om det ens är möjligt...lol.
Så ikväll blir det att att kanske ha lite spa och bara mysa och fixa lite för imorgon!
Och imorgon är vi även i bageriet, fyfan vad awesome! BAKNING <3
Även om köket har varit grymt är bakning närmare mitt hjärta! Haha!

Vi hörs väl, puss x
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?