Kamratstödjare
DATUM: 2012-09-05 | TID: 17:53:03 | KATEGORI: Livet


Jag idag...så fin haha NOT!
 
Idag har dagen varit chill som alla andra skoldagar, vi hade en kort klasstid sen svenska och engelska som var otroligt lugna och chill. Vi hade det trevligt hela tiden, alla är så trevliga! :D
Och juste på klasstiden röstade klassen fram mig till kamratstödjare, haha. Kul att dem tycker jag bör vara det även om vi inte känner varandra så superduperbra! Så imorgon har vi första mötet! Yeah ;D
Imorgon är det sista dagen jag är i köket, för på fredag har vi bageri samt hela nästa torsdag/fredag! Awesome!!
Och fem fina ord gjorde även min dag, jag blev så himla glad av den kommentaren :D :D
Blir ingen träning för mig ikväll heller för jag måste verkligen bli helt frisk innan jag tränar igen..:/
Åh, jag vill verkligen köra på som vanligt! Vill bara vara friiisk!!!!

Ska nu surfa runt lite, ha det bra!

Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?