En evighet, en kort sekund
DATUM: 2012-09-15 | TID: 11:42:02 | KATEGORI: Livet

 
Tjollahoppsansa!

Njuter av min härliga spotifylista medan jag försöker trycka in lite mer kunskap innan jag ska nöja mig för dagen.
Jag hjälper även mamma med tvätten och ska snart göra lite mumsig lunch om jag orkar haha.
Eftersom mitt hår är så galet fult idag och jag är himmelskt lat så drog jag upp det i en klassisk hästsvans.
Och klär upp frisyren med mina favoritkläder, mysiga jeans och space-tshirt ♥ 
Och kör även naturligt utan något smink, inte för att jag har haft smink på hela veckan så nu vet ni det haha.
Ni ska bara veta hur piss less jag är på skoldatorn...den är seg och bara krånglar....hoppas dem kan fixa det på måndag, annars kommer jag fan strejka från den...bläääh!
Men nu ska jag fortsätta läsa lite mikrobiologi och sedan gör jag lunch för är hungrig som en varg haha.
Skriver kanske senare, om jag orkar för ska ju lyxfika med mina pinglor om några timmar. Yeah!

Följ mig på instagram: onlymedaniella

Pusselipuss xx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?