Dan tha man
DATUM: 2012-09-12 | TID: 14:43:01 | KATEGORI: Livet


Satan vilken dålig kvalla....

Hola guapas! Har variit hemma ett bra tag nu, men har inte prioriterat bloggen haha.
Har blandat annat översatt en engelsk text till skolan för läraren tyckte jag skulle göra det.
Och ska snart göra lite mer skolarbete sedan blir det att handla, och ikväll får jag träna!!!!! :DDDD
Dock kan jag inte vara mindre taggad för har piss huvudvärk just nu men jaja...ska bli kul tror jag :D
Imorgon har vi aktivitetsdag på skolan, så börjar runt tio och kommer typ sluta runt två sedan ska jag till SF Bio och se någon film som en av våra skolvärdar gjort med några elever. Awesome! 
Sedan får vi se om jag kan träna imorgon, för jobbet kanske krockar...fan!
Och rubriken på detta inlägg är mitt nya smeknamn som några i klassen kallar mig, haha.
Jag gillar faktiskt min klass, även om ibland är jag otroligt trött på dem men man vänjer sig väl.

Ska göra nå vettigt nu, puss xxx





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?