Dagens
DATUM: 2012-09-18 | TID: 09:22:25 | KATEGORI: Livet



Helo!

Jag har egentligen inget att alls att skriva men kände för att ge er en update i alla fall.
Idag har jag en super kort dag, börjar 10.20 slutar 12.30 och sedan ska jag gymma på skolans gym.
Så denna dag gillar jag enormt mycket, skön som tusan. Fast egentligen skulle det inte sitta fel med längre dagar för gör ändå typ inget hemma förutom att träna och plugga känns det som haha. Och med den klassen som jag har kan aldrig skoldagarna vara tråkiga haha, inte ens om man inte är på bra humör.
Snart ska jag cykla till skolan, ska bara kolla igenom min engelska-läxa en sista gång, så att jag har gjort allt.
I veckan ska även jag fota lite åt min brorsas blogg: www.boubafitness.blogg.se :D Kolla gärna in den, han ger faktiskt många bra tips!! Haha, ska i alla fall göra mig helt klar nu.

Skriver kanske senare!

Puss x












Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?