Café göteborg
DATUM: 2012-09-15 | TID: 19:42:13 | KATEGORI: Livet

Halloj!

Jag rullar seriöst fortfarande efter dagens lyxfika på Café göteborg med mina fina vänner, som jag saknat så galet!
Och gud vilken härlig service vi fick, gick leendes därifrån av alla möjliga anledningar!
Har nyss ätit superdupergod middag men är som alltid fortfarande hungrig haha.
Blir även en spontan-movienight hos Sara ikväll med dem, dock kommer tvillingarna saknas.
Kommer iallafall sova gott inatt, och imorgon ska jag verkligen ta tag i plugget om min dator vill samarbeta..
Bara idag har jag velat slänga den i väggen minst tio gånger...satan vad seg och dålig den är atm...
Men förhoppningsvis kommer den bli bättre när jag låtit dem kollat på den och försöka fixa den men man vet aldrig..
Inte för att göra er galna eller något men jag längtar fan till skolveckan, är så skönt med rutiner och härliga människor runtomkring mig hela dagarna. Och till veckan kör jag igång med träningsvanorna igen. YES!

Ska göra mig redo för filmkvällen nu.

Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?