Nu är det inte länge kvar.
DATUM: 2012-10-20 | TID: 15:58:04 | KATEGORI: Livet

Hahahahaha.....

Har varken haft tid eller lust att blogga dem senaste dagarna, och har haft mycket att fixa så hoppas att ni förstår.
Idag har jag börjat leta reda på kläder och grejer jag ska ha med mig te Barcelona, vi drar ju för tusan på måndag!!!
Jag längtar som en galning, ska bli så himla skönt att fara någonstans med min familj och bara vara.
Ska snart börja fixa mig för kvällens planer, ska ju fira min fina Hanna med dem bästa.
Ska bli trevligt att träffa dem igen och speciellt eftersom jag far på måndag ju!
Det enda dåliga med att jag far är att jag missar viktiga saker i skolan och missar skolsm.. :(
Men what to do? Barcelona here I coooome! :D

Ska nu hjälpa till med middagen och sedan fixa mig!

Kanske skriver sen, puss x

 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?