Last day of October
DATUM: 2012-10-31 | TID: 22:14:23 | KATEGORI: Livet

Fotograf: Madelen Location: Barcelona Modell. Jag

Sitter just nu i rummet där jag och Camilla ska sova i natt, vi ska snart göra oss klara för sängen och kanske hitt på något men vet inte riktigt. Vi lär väl se vad som händer, roligt lär det bli iallafall :D
Började dagen rätt snabbt, runt nio typ. Åt frukost sedan chillade vi fram till halv tolv typ sedan åkte vi in till stan och strosade omkring, hittade en superfin tröja och en välbehövlig plånka!! Camilla hittade också några fina saker tycker jag! :D
Möhippan, som vi såg på bion var superbra tycker jag. Väldigt intressant och rolig! Sällskapet var inget sämre heller! Sedan åt vi tacobuffé på Balder, svingött! :D
Sedan chillade vi lite hemma hos mig, skrattade och fota lite haha. Stilig Camilla blev i sina nya kläder säger jag bara haha ;))

Men ska borsta tänderna och sedan vara social med bästa hon!

Puss x

Ha ett bra höstlov!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?