Kära vännen min.
DATUM: 2012-10-05 | TID: 18:02:00 | KATEGORI: Livet


Halloj!

Var otroligt länge sedan jag skrev ett inlägg haha, men har inte haft orken eller lusten till det alls.
Men idag vaknade jag runt tio, tvättade och gjorde disk och tog det lungt.
Sedan åt jag lunch innan jag drog ner till skolan i regnet, för ett megakort utvecklingssamtal på tio minuter max.
Det gick iallafall bättre än expekterat och är otroligt nöjd med mitt betyg jag har i Bageri än så länge men vill höja det ännu mer så jag kan vara helt nöjd! Efter utvecklingssamtalet gick jag i regnet in till stan, mötte upp Lovisa, vi snackade lite sedan for vi hem till henne. Var där ett bra tag, var otrolig trevligt som vanligt!
Även om vi inte hittade inte på något speciellt som vanligt men det var bara trevligt att ses igen.
Nu snart ska jag äta middag sen ikväll blir det att mysa framför teven med gottis och X-factor! Mums!

Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?