Höstlov
DATUM: 2012-10-30 | TID: 13:04:11 | KATEGORI: Livet


Miss España...

Tjena mittbena!

Just nu försöker jag läsa klart engelskaboken, som jag måste redovisa i skolan på nåt vis :P
Och räknar timmarna tills Portkod 1321's nya avsnitt ska komma ut, fyra timmar kvar och ungefär vid den tiden kommer Camilla hit, sjukt taggad!
Kommer bli superkul, som vanligt. Hon stannar här tills på torsdag, så kommer spendera större delen av lovet med henne haha. Inte helt fel men det inte! :D
Så innan hon kommer ska jag hinna städa lite, handla och hjälpa mamma med massa olika saker samt plugga.
Och kanske unnar er något fint inlägg om Spanien-resan också men vi får se!
Idag har det regnat sedan jag öppnade mina ögon imorse...vill ju ha snön kvar :(
Imorgon kommer typ bli bästa dagen på lovet, ska vara med fina Camilla och käka lunchbuffé och sedan se bio. Mys eller vad!? Kan knappast bli bättre faktiskt! Ska unna mig dessa två dagar, sedan ska jag plugga och vara duktig resten av lovet för har prov nästa vecka, men tror faktiskt det kan gå bra för mig :D
Ska bara gå igenom allt och fästa allt i minnet!

Men ska fortsätta läsa min intressanta engelskabok, skriver kanske senare idag!

Puss xx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?