Green shirt
DATUM: 2012-10-17 | TID: 13:41:00 | KATEGORI: Livet


Dagens look..! 

HejHej!

Har varit hemma i typ två timmar nu, inte gjort något vettigt alls mest suttit och surfat runt på internet!
Ska snart ta och läsa klart min svenska bok, som kan ta ett litet tag haha!
Idag hade vi somsagt temadag på skolan, vilket betydde en timmes föreläsning i aulan och sedan en timmes lek i klassrummet, sedan fick vi lunch och sedan var det dags att cykla hem för mig i spöregnet..svinkul ju eller?
Men klarade mig rätt bra från att bli blöt iallafall, haha.
Imorgon har jag heldag i bageriet, ska ha genomgång i branschbesök samt göra princesstårta! Naajs? Jorå!
Ikväll ska jag på avslutning med F16 laget...blir lite Laserdome och go' mat! :D

Men ska läsa klart boken nu, den är svinbra!!

Puss x
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?