FRÅGESTUNDSDAGS!!!!
DATUM: 2012-10-21 | TID: 18:56:00 | KATEGORI: Livet



Detta blir mitt sista inlägg innan jag drar till Barcelona med familjen, och eftersom jag är borta en vecka tänkte jag att det kan vara kul för er att fråga frågor osv...jag älskar att få frågor och INGA frågor är för dumma!
Hoppas ni kommer ha en grymt bra vecka så syns vi förhoppningsvis på fredag!
Så svarar på alla frågor innan denna veckas slut då! :D

Puss! xx

KOM IHÅG ATT FRÅGA,SKULLE VARA BÄST OM JAG KUNDE KOMMA HEM OCH HA MASSA FRÅGOR! :D

♥ SKRIVET AV Melicia

Bästa resan du varit på?
Bästavän?
Roligaste minnet?
Vad är din högsta dröm?
Cola/Fanta?
Godis/Chips?
Dator/Tv?
Favoritprogram?
Ser du några serier?

Där fick du lite frågor!:D

DATUM: 2012-10-21 | TID: 19:09:52
♥ SKRIVET AV Lovisa

Vill du flytta till barcelona hellre än att stanna kvar?
Bäst dagen i ditt liv? Berätta!
dina bästa vänner just nu?
favvo serien?
saknar du någon just nu och isf vem och varför?

svara ärligt nu ;)
inte dom bästa frågorna men ändå ;]

DATUM: 2012-10-21 | TID: 19:32:17
♥ SKRIVET AV Erik

Din dröm bil
Din dröm kille
Ditt mål i fram tiden

DATUM: 2012-10-21 | TID: 20:03:46
♥ SKRIVET AV idawesterberg

har du kille?
vill du träffa mig snart?
vad ska du göra i barcelona? det är jättefint där.
(jag ska till thailand på lördag:D )
favvoämne i skolan?
snyggaste killen?
snyggaste tjejen?

DATUM: 2012-10-21 | TID: 20:32:50
BLOGG/HEMSIDA: http://idawesterberg.blogg.se
♥ SKRIVET AV anonym

bästa kompisar? (5)
har du kompisar som är yngre än dig. vilka?
vad gör du i barcelona?
bästa killkompisar. tre stycken?
är du kär i någon. vem?
kan du göra en video och svara på frågorna i? (skulle vara jätte kul)
kan du inte börja video blogga?
skulle du vilja vara tsm med någon nu. vem?
tre snyggaste killarna på dragonskolan?
känner du någon som går andra året på dragonskolan?

DATUM: 2012-10-22 | TID: 23:24:51
♥ SKRIVET AV Camilla

vad gillar du att göra på fritiden?
vill du hitta på nånting att göra när du kommer tillbaka?
vilka gillar du i klassen?
skulle du vilja byta ut klassen mot en annan?
din favorit mat?
hur många besökare har du på bloggen varje dag?
trivs du med dina klasskamrater?
Vad ska du göra på Höstlovet? :D

DATUM: 2012-10-24 | TID: 18:18:13
♥ SKRIVET AV Hanna

Hur ser din drömframtid ut?:)
3 saker du aldrig skulle kunna tänka dig att göra?
3 saker du vill göra innan du dör?


DATUM: 2012-10-26 | TID: 19:38:24
BLOGG/HEMSIDA: http://www.lifeeofhanna.blogg.se
♥ SKRIVET AV emma

Vad fick dig att välja restaurang å livsmedel på gymnasiet?
Vilken inriktning ska du gå andra året?
Hur länge har du bloggat?:D
Går du i någon annan sport än fotboll?

DATUM: 2012-10-26 | TID: 22:29:48



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?