Camilla♥
DATUM: 2012-10-13 | TID: 21:42:00 | KATEGORI: Foto


Jag och min underbart fina vän, helt seriösa och allt också! ♥

Vill bara att ni ska veta att denna brud har jag fastnat helt fullständigt vid. Hon är helt underbar!
Nästan alla våra klasskompisar trodde att vi hade känt varandra innan gymnasiestarten men icket sa nicke, vi har bara sju veckor i nacken tillsammans, och kan säga att det kan vara dem sju bästa veckorna av mitt liv! 
Och hoppas att det blir många, många fler!
Ända sedan vi lärde känna varandra, längtar jag plötsligt till skolveckorna, för att jag får äran att spendera dagarna med världens bästa brud.
Vi hittade varandra för vi båda har samma torra humor, delar kärleken till fotboll och bara är bäst haha.. :D
I torsdags så sov hon hos mig och även fast vi egentligen inte gjorde något speciellt var det typ bästa dagen på hur länge som helst, är så glad att ha henne som vän! 


♥ SKRIVET AV Camillla <33

Naaaaw! :]<3 det enda jag kan säga att jag säger desamma + att jag älskar dig!!:)

Svar: Puss, älskar dig med!<3<3
Daniella Fransson

DATUM: 2012-10-13 | TID: 22:29:47



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?