Branschbesök
DATUM: 2012-10-18 | TID: 18:36:00 | KATEGORI: Livet


Thug life...yeah! ;)

Idag fick vi prova på att göra prinsesstårtor, som vi har praktiskt prov på efter höstlovet, på bagerilektionen.
Det var faktiskt otroligt roligt idag som många av dem andra dagarna också då men idag verkade alla pigga och taggade på att köra sitt bästa faktiskt(iallafall för det mesta!) haha.
Vi fick även information om hur  vi ska handskas med branschbesöken vi ska göra imorgon bla.
Hade planerat att gå själv för det är enklast och snabbast och för att jag ska te Barcelona men Jonken och Robin ville att jag skulle gå med dem för att dem har inget lokalsinne alls haha. Och jag är så otroligt snäll att jag tackade ja och ska gå med dem haha, annars hade dem inte kommit långt haha :D
Så ska hänga med dem coola grabbarna imorgon och går runt bland lite olika bagerier och intervjua lite.
Snart ska jag följa syster till hennes träning och kolla, otroligt seegt men kan åtminstone läsa lite då också! :D
Så eftersom jag ska te Barcelona nästa vecka(måndag-fredag), så kommer min uppdatering vara otroligt vek så tänkte göra en frågestund, låter det bra? :D

Nu ska jag göra nå vettigare, puss x

♥ SKRIVET AV Camilla

JAAAAAA!!:DDD

Svar: Då får det bli så haha ;d
Daniella Fransson

DATUM: 2012-10-18 | TID: 22:54:53



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?