Another list
DATUM: 2012-10-16 | TID: 09:14:18 | KATEGORI: Tester

OM JUST DIG


FULLSTÄNDIGT NAMN : Daniella Fransson
FÖDD : 1996
BOR: Umeå

SMEKNAMN : Danni, Dani, Dankan, Dan tha man osv..:]

INTRESSEN : Fotboll, baka, laga mat, sy och datorn typ :]

SKOLA : Fridhemsgymnasiet


HAR DU UNDER DENNA MÅNAD..


SAKNAT NÅGON : Ja
ÅNGRAT NÅGOT: Ja
LJUGIT : Hmm... Jag tror de
SVIKIT NÅGON : Hoppas inte:]
KÄNNT DIG SÄMST : Japp
GRÅTIT : Kan ha gjort de
SKRATTAT: Alla dagar i veckan!
VARIT SJUK : Yes..

VARIT UTOMLANDS : Nope, men ska te Barcelona nästa vecka! :]
TRÄFFAT NÅGON SOM DU CHATTAT MED PÅ DATORN : Jorå
KÄNSLORGRÅTER DU OFTA : Njaa, ibland händer det väl
SKRATTAR DU OFTA : Tror inte det har gått en dag utan att jag skrattat :P
HUR KÄNNER DU DEJ JUST NU: Trött och taggad
HUR HAR DU MÅTT SENASTE TIDEN: Bra faktiskt
HAR DU FUNDERAT PÅ SJÄLVMORD: Aldrig
HAR NÅGON/NÅGRA HEMLIGHETER FÖR DINA FÖRÄLDRAR : Ehm, kan ha nån men tror inte det :]


KÄRLEK!


FUNNIT KÄRLEK DENNA MÅNAD: Ingen aning
BLIR DU LÄTT FÖRÄLSKAD : Vet faktiskt inte
ÄR DU KÄR I KÄRLEKEN : Tror de
TROR DU PÅ ETT FÖRALLTID: Ja
ÄR DU FÖRÄLSKAD JUST NU: Nja
OM JA, VEM : -
HUR MÅNGA HAR DU VART TILLSAMMANS MED DENNA MÅNAD : Ingen
VILKEN SORTS KILLAR GILLAR DU : Dem som visar sina känslor, har humor och gillar mig för den jag är! :]
SKA EN KILLE VARA SÖT ELLER HET : Så länge jag gillar dens personlighet spelar inte utseende nån roll.
SKA EN KILLE VARA LÅNG ELLER KORT : Helst lång men kan inte styra det :]
SKA EN KILLE VARA BLOND ELLER BRUNETT: Spelar ingen roll :]


UTSEENDET PÅ DIG


BRUNETT ELLER BLONDIN: Blondin
ÖGON FÄRG: Blågröna
LÅNGT ELLER KORT HÅR : Jag tycker det är medellångt men andra kan tycka att det är långt...haha
SNYGG ELLER FUL: Jadu, jag är varken snygg eller ful
NÖJD ÖVER DIG OCH DITT UTSEENDE: Jag är inte helt nöjd, men det duger.
BRUKAR FOLK SÄGA ATT DU ÄR SNYGG,SÖT,VACKER: Yesbox, minst varje dag typ lol
ELLER TVÄRTOM? Har säkert hänt
HAR NÅGON SAGT ATT DU BORDE BLI MODELL: Ja, många har sagt det..
HAR DU LÅNGA NAGLAR: Nej, biter på dem haha (ska försöka sluta dock)
SMINKAR DU DIG: Nästan aldrig
VARFÖR,ÄR DU INTE VACKER UTAN: Jag sminkar mig nästan aldrig för att jag inte har orken eller för att jag inte tycker om hur jag ser ut när jag har smink, men om jag har smink blir det oftast bara mascara.
Men om jag ska på nåt speciellt kanske det blir något mer avancerat, beror på vad vi ska göra! :)





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?