Tisdag
DATUM: 2012-11-13 | TID: 09:39:00 | KATEGORI: Livet


Finisen min<3

Hej, sitter just nu hemma i soffan och kollar på en gammal repris av Biggest Loser season 8 finale.
Ska snart dra på mig varma ytterkläder och promenera till mina två enda lektioner idag, engelska och svenska.
Efter skolan ska jag möta upp med mamma på stan och leta efter skor och ett par strumpbyxor till nästa kurs som börjar redan på onsdag. Hoppas kursen är bra och intressant bara.
Missar fotbollen med treorna idag för har känningar i mina knän så tyckte att det var bättre att vila för imorgon har jag ett intensivt boxercisepass med fotbollslaget. Och vill verkligen inte missa det alls, för det är jätteroligt!
Men ska nu se lite mer av Biggest Loser sedan ska jag dra vidare.
Hörs senare, puss x





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?