Maybe my silence is trying to tell you something?
DATUM: 2012-11-28 | TID: 15:15:00 | KATEGORI: Livet


 
Efter en otroligt långsam skoldag, tog jag mig in te stan med June. Köpte present till twinsen och även en superfin tröja till mig själv, ska försöka få till en rättvis bild nån dag så ni får se! 
Kom hem för typ en timme sedan, och har då inte gjort något speciellt alls, sett ett avsnitt Akward och ska nu bli lite inspirerad av weheartit, innan jag tar och läser boken om servering så jag gör mig redo för dem två sista dagarna i veckan som kommer bestå av servering hela dagarna!
Och ikväll ska jag även träna Boxercise, inte taggad någonstans men ska ändå dit. För det är förjäkla roligt och bra! Hade faktiskt glömt att det var träning tills jag skrev detta blogginlägg hahaha! Men nu är de bara att ladda!

Men vi hörs. Puss 





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?