Långhelg ♥
DATUM: 2012-11-21 | TID: 15:02:52 | KATEGORI: Livet

Förskyld och skit...men bjuder!

Slutade kvart i ett idag efter en otroligt rolig dag faktiskt, och direkt efter skolan drog jag, Jonken och Robin och gjorde bort branschkunskapen, Viktor hänkade även med och bara var otroligt otålig, men sen bjöd han på cheeseburgare så man glömde det snabbt haha;) Så tack till han, tack vare det fick jag i mig lite mat! För lunchen var pytonäcklig faktiskt...
Men nu är jag iallafall hemma, och ska lägga mig och vila eller ta och räkna matte...för mår inte så himla bra :/
Så får inte gå på boxercisen ikväll, piss också! Var faktiskt astaggad på den!!! Älskart'.
Men skriver kanske senare om jag orkar, puss tills dess.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?