Great plans
DATUM: 2012-11-08 | TID: 17:04:17 | KATEGORI: Livet


Hahaha, ser ut som en ekorre... :P

Dagen idag har varit rätt seg tycker jag, rolig har den varit som vanligt men dryg och seg typ.
Och inte för att jag hade teoretiskt prov på femton minuter och sedan prov på kanelbullar som gick rätt br, utan för att jag har haft huvudvärk från och till, det är otroligt jobbigt men what to do? Mitt eget fel typ haha.
Sitter just nu hemma och väntar på att middag ska bli klar, blir något gott som vanligt är svinhungrig!!!
Ikväll jobbar jag, så ska då försöka hinna göra nåt vettigt under tiden men vi får se hur det går.
Är astaggad på morgondagen iallafall för ska följa med Camilla hem och sova där, blir att se en hockeymatch bland annat och bara ha det bäst. Kommer bli grymt.
 
Puss x
 

♥ SKRIVET AV Hanna

Haha åh kan vi inte byta, vi kan få dina kanelbulleprov och du våra urtrista och hemska ekologiprov:D

Svar: Hahaha, hade tårtprov idag;)))))))Nädå, klarar miiig bra såhär :D
Daniella Fransson

DATUM: 2012-11-08 | TID: 17:13:12
BLOGG/HEMSIDA: http://www.lifeeofhanna.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?