Farsdag.
DATUM: 2012-11-11 | TID: 17:28:00 | KATEGORI: Livet

Hellu alla fina läsare (inte för att ni är många men men).

Har uppdaterat sämst i helgen för har tagit vara på tiden och bara tagit det lungt. Hade det supertrevligt hos Camilla, vi gjorde egentligen inget speciellt men hade roligt iallafall.
För att kortfatta lite så tog vi en kvällsprommis med Lady, såg hockey, dunka musik, smsade, chattade, fotade, bakade en misslyckad rulltårta haha, spelade kort med Alex, spelade ännu mer kort, lekte med Lady, såg teve, reta hennes bror, skrattade, myste och åt supergoda middagar. En bra helg helt enkelt. Kom hem igår runt sju på kvällen, firade fars dag med presenter och god tårta( som jag hade bakat). Somnade rätt tidigt för var helt död av bussresan o så. Vaknade upp minst lika trött men det tog sig med tiden. Är snäppet piggare nu på kvällen, efter några jobbtimmar. Ska snart äta god middag och förmodligen käka upp det sista av princesstårtan, göttgött! Sedan ska jag nog bara mysa framför teven med familjen och sedan ta en blund innan det är ännu en skolvecka med en ny kurs på G, vi ska ha Service- och bemötande. Vet inte riktigt hur det kommer gå är inte så taggad på det iallafall men det är bara för att vi ska få testa på alla inriktningar vi blir erbjudna på våran linje, vilket är bra. Jag funderar fortfarande vad jag ska gå.
Men där har ni en liten update sen sist vi hördes, hoppas ni alla har en bra söndag och fars dag.

Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?