En gammal favorit
DATUM: 2012-11-30 | TID: 17:23:39 | KATEGORI: Livet


En sommarbild...

Tjabba tjena hallå, musiken dunkar och jag har precis skickat in veckans reflektion! Fan vad skönt!
Nu är jag äntligen redo för helgen, eller nästan iallafall. Har lite smågöra att få klart först men sen så!
Idag hade vi servering, som vanligt då! Gick otroligt bra faktiskt samt fick vi ett brev från bageri-läraren, betygen är satta eller typ! Men kan säga att det fick bra för mig! Är nöjd med det betyget!
Ikväll ska jag nog se X-factor som resten av Sveriges befolkning och käka lite godis, det är svinbilligt på Coop Konsum uppe på centrum, 39.90 :-! Så sjukt värt det alltså! Men ingen lakrits för mig, för kan vara allergisk...:(
Men ska nu checka av alla veckans läxor och skriva klart min önskelista till födelsedagen!
 
Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?