Dag 3 - Min bästavän
DATUM: 2012-11-04 | TID: 10:32:00 | KATEGORI: 30 dagar


Camilla Elisabeth Tjernström. 

"Friendship is one mind in two bodies."

Jag är så otroligt glad att kunna kalla denna underbara brud, min bästa vän. 
Skulle lätt kunna säga att vi har känt varandra hela livet, det känns verkligen som det men så är det inte..
Det har faktiskt bara gått tre månader sen vi sågs för första gången! GALET.
Hon har kommit mig närmare än någon annan av mina vänner faktiskt, vi kan snacka om allt typ.
Vi delar många intressen och vi har minst lika dålig humor och smak. Och det är aldrig tråkigt med henne.
När man är i hennes närhet blir man alltid glad! Hon är bara bäst, helt enkelt.
Love you ❤

O Hanna, Lotta, Sara, Agnes, Siri och Lovisa är också några av mina närmaste vänner. Älskar er brudar.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?