Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
DATUM: 2012-11-02 | TID: 11:01:00 | KATEGORI: 30 dagar



1. Jag har väldigt svårt för att ta emot komplimanger, om jag själv tycker att jag inte förtjänar dem.

2. Jag har satt upp ett mål för mig själv att sluta äta sötsaker, och ska för tusan klara det nu!!!

3. Jag är oftast den som sitter tyst och lyssnar när man är många i grupp och pratar. Vet dock inte varför.

4. Jag kan medge att jag väldigt ofta sätter för höga krav på mig själv. Har sina för- och nackdelar.

5. En av mina favoritlåtar just nu är:  Luckiest Girl - Vinsten, den är så otroligt vacker. Gah!

6. En av mina största drömmar är att få spela fotboll på en väldigt hög nivå. 

7.Jag ska egentligen bära glasögon, för har problem med nån sorts viktig muskel i ögat. Men jag använder dem nästan aldrig. Oftast bara framför datorn eller när jag läser så ja..

8.Jag älskar sommaregn, snö och värme.

9. Mitt favoritskolämne är antingen Idrott och Hälsa eller Hemkunskap. Och det ämne jag gillar minst måste nog vara Samhällskunskap, intresserar inte mig nog mycket för att vara roligt. Men finns vissa saker inom det ämnet som kan vara intressant faktiskt haha.

10. Jag har faktiskt stort intresse för mode och sådant. Tycker det är roligt och intressant. Men fotbollen går alltid först, samt min egen hälsa.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?