Beastat med bror på IKSU
DATUM: 2012-11-18 | TID: 20:43:10 | KATEGORI: Livet



Dem tre första är innan IKSU och den sista är nu efter! 

Hejsan söta pajasar! 
När jag vaknade imorse var jag jättetorr i halsen, inte av sjukdom utan allergi typ...usch!
Men nu känns det så mycket bättre men fortfarande, o vi vet inte riktigt what the problem is...:/
Men ändå så pallrade jag iväg mig till IKSU med min bror och körde lite styrke. Skönt.
Har samt hunnit läsa lite olika saker idag och jobbat! En vanlig söndag helt enkelt!
Imorgon är det en ny skolvecka igen, därav är jag typ ledig två och en halv! :D
Vi har branschkunskap, vilket betyder att jag inte behöver vara på skolan utan ska strosa runt o intervjua servitriser/servitörer om deras jobb och framtid typ. Galet najs ändå ju!
Och denna vecka är det skolbesöksvecka också, så massa nior kommer och besöker skolan, kul typ :)
Så på tisdag får vi EXTRA lång sovmorgon, börjar tio i tolv och slutar tio i två! ASSKÖNT!
Men nu ska jag äta något bra o nyttigt och glo på dumburken!
 
Puss x
 

♥ SKRIVET AV Maja

Hej! Jag har precis skapat en ny novell blogg om One Direction och skulle bli väldigt glad ifall du kikade in. Ifall du gillade det du läste får du gärna lämna en kommentar! Kram! :) www.directionermaja.blogg.se

DATUM: 2012-11-19 | TID: 18:14:03
BLOGG/HEMSIDA: http://directionermaja.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?