Awesome.
DATUM: 2012-11-05 | TID: 10:39:23 | KATEGORI: Livet


Some nice pictures. Miss summer and soccer. <3

Sitter just nu i cafeterian på skolan, där dem har igång lite musikdunk och det sitter massa grupper med folk överallt, trevligt trevligt. Gillar verkligen min skola alltså.
I alla fall hade jag nyss prov i näringslära: fetter, proteiner, mineraler och vitaminer. Och jag är så sjukt otroligt glad just nu för det gick otroligt jäkla superduper bra!!! Vi får typ se hur det gick när vi skickat in och jag hade rätt på alla frågor som man skulle klicka in ett svar på. YEAH BUDDY. Nu är det bara frågorna som jag svarat för hand på som räknas, hoppas dem också blir lika lyckade, då kan jag vara helt nöjd med min insats!!!!
Ska nu snart gå och äta lunch, är sjukt hungrig men matsalen har inte öppnat än.. :P
Och eftersom Camilla inte är här får jag hitta nån annan att sitta med, blä.

Skriver kanske senare. Puss x

♥ SKRIVET AV Kicki

Grattis ! Är så stolt och glad. Keep it up

DATUM: 2012-11-05 | TID: 21:52:01



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?