At work
DATUM: 2012-11-07 | TID: 17:12:00 | KATEGORI: Livet

Hahaha, orkar inte med mig själv ibland alltså...xD

Sitter just nu i bräntbergshallen och kollar på systers träning, chill jobb jag har ibland va? ;)
Eftersom jag mötte upp henne direkt efter skolan har jag med mig datorn, vilket betyder att jag kan blogga och surfa lite under tiden. Och det är ju bredvid en skola så här finns gratis internet yeeeah! :D
Och eftersom jag är som jag är, så bjuder jag på dem finfina bilderna på mig här uppe haha.
Skolan idag har varit galet chill, hade sovmorgon till 10.30, hade klasstimme typ sedan lunch och en kort engelskalektion där vi hade hörövning sedan hade vi redovisning på branschkunskapen, vilket också gick bra! :D
Imorgon har jag teoretiskt prov i bageri samt ska vi göra kanelbullar. Kulkul :)
Är också superduper glad för fick ett B på näringsläraprovet!!!!!!!!!!!! 52/64 p, inte så jättebra men är rätt nöjd :D
Men ska plugga lite nu och kolla syrrans träning.
 
Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?