"A true friend is someone who knows there's something wrong even when you have the biggest smile on your face."
DATUM: 2012-11-29 | TID: 18:29:42 | KATEGORI: Livet

En glá sommarbild, saknart' som tusan!

Idag har varit en lång men rolig dag, serveringen har gått bättre än förväntat och är nöjd med min insats.
Dock lagade dem i resturangen mat som jag inte gillar så har inte blivit mycket mat i min mage idag, men deras mat så fin o bra ut. Smakade ju lite och det var gott det! Men direkt när jag sluta mötte jag upp med mamma och syster, hämta lite saker och sedan fick jag i mig lite protein och blev lite mätt, men hungern härjar igen. Men snart är det dags för hemmalagad lasagne, fytusan så himmelskt gott det är! Älskart'.
Smsar just nu med bästa Camilla samtidigt som jag kollar igenom gamla bilder, en är den ovan då! Cool jao ;)
Skulle jobba ikväll men syster har blivit sjuk så ska stanna hemma och bara tat lungt samt göra lite plugg om jag har orken, annars blir det bara mer att göra i helgen! 
På lördag är det för tusan December, vilket betyder jul, lov och födelsedag! Är nådigt taggad japp!
Men ska nu fortsätta rensa bilder och bara tat lungt! Ska försöka göra lite fler inlägg innan dagens slut!

Puss.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?