30 dagar
DATUM: 2012-11-02 | TID: 10:27:00 | KATEGORI: 30 dagar

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta
Dag 2 - Tre låtar jag tycker om och varför.
Dag 3 - Min bästavän
Dag 4 - Fem saker ni kanske inte visste om mig
Dag 5 - I min handväska
Dag 6 - Min favoritplats
Dag 7 - Ett ögonblick
Dag 8 - Vad jag tycker om min kropp
Dag 9 - Min favoritbutik
Dag 11 - Någonstans jag vill åka
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - Vad jag vill med min framtid
Dag 14 - Berätta om din familj
Dag 14 - Något som gör mig glad
Dag 15 - Bild på mig från ett år tillbaka
Dag 16 - Min favoritdag på året
Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan
Dag 18 - Det här hade jag på mig idag
Dag 19 - Mitt bästa minne
Dag 20 - En vän jag inte skulle klara mig utan
Dag 21 - Det värsta jag varit med om 
Dag 22 - Visa mitt favoritplagg
Dag 23 - Berätta om en rolig resa jag varit med om
Dag 24 - 8 sätt att vinna ditt hjärta
Dag 25 - Något jag är beroende av
Dag 26 - Vem jag smsar eller ringer när jag är nere
Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende
Dag 27 - Ett skolämne jag är lite sämre på
Dag 28 - En av mina favoritbilder som jag själv tagit
Dag 29 - Hur du är som person 
Dag 30 - Femton bra saker som har hänt under dessa 30 dagar

Kör en sån här lista för att ni ska ha något att läsa varje dag, puss.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?