We are young
DATUM: 2012-06-12 | TID: 21:02:35 | KATEGORI: Livet


Foto: Madelen Modell: Jag

Hejsan ni fina läsare.
Idag hade jag städdag på skolan, rätt så sorligt faktiskt. Inget mer som har med skolan som jag byggt upp hela mitt liv på dessa tre senaste år...bara att starta om på nytt igen. Är faktiskt rätt taggad på gymnasiet nu.
Att få börja om på nytt och starta om helt och köra igång. Det kan behövas ibland. Som nu.
Dagen har i alla fall spenderats med att städa skåpen,bildsalen och äta hamburgare och glass. MUMS!
Har även tagit en promenad till och från Ersboda med familjen, där vi åt middag på Pinocchio, åt en stor Calzone. Och det var förjäkla gott, det var en av dem godaste jag någonsin ätit faktiskt.
Har även träffat båda min bröder idag en snabbis och snackat och haft det trevligt.
Lyssnar nu på musik och försöker tänka och komma på något vettigt att göra.
Har tagit och fixat klart allt för imorgon, tagga nu!
Kameran hänkar självklart imorgon, jag går ju för tusan ut nian. Once of a lifetime.
Ska nog även efter examen dra och bada men är icket säker, sedan ska jag även jobba på eftermiddagen! :P

Men ska nu fortsätta nörda ett tag!

Puss o Kram :*<3





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?