TACOTIME
DATUM: 2012-06-24 | TID: 16:14:51 | KATEGORI: Foto

Gammal bild...två år sedan när min finaste Lollo fyllde år<3

Anyways, dagen har spenderats hemma med tvättning och städning som tur har inte vädret varit på topp.
Hade inte överlevt annars, har även läst ikapp lite bra noveller, och snart är det dags för middag; TACOS!
Och sedan ska jag och familjen, gå och se min lillasyster spela match, det lär bli kul! :D
Självklart ska jag även se EM-matchen ikväll! Missar det inte för något ;)
Sedan kanske det även blir att se lite film!

Men vi får höras! Imorgon är det en ny dag, ny vecka, nya möjligheter! :D

Puss xxx

♥ SKRIVET AV Myybieberstoory

Fin fin blogg tjejen! :D
Kika gärna in på min Biebernovell och läs ^^
KRAM KRAM! :D
-
BTW, gilla GÄRNA Myybieberstoory på fb! :P
http://www.facebook.com/pages/MyyBieberStoorybloggse/310346272339608

Svar: Tack bruden! I will check it out! Tack! :D x
Daniella Fransson

DATUM: 2012-06-25 | TID: 18:25:15
BLOGG/HEMSIDA: http://www.myybieberstoory.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?