Fotbollsuppehåll
DATUM: 2012-06-29 | TID: 10:22:27 | KATEGORI: Livet

Jag igår

Har inte så mycket att skriva om förutom att vi förlorade matchen i Onsdags, även fast laget vi mötte inte var bättre på något vis...men vi satte tyvärr aldrig våra chanser...jag gjorde en glidtackling, rätt snygg.
Och igår var jag bara hemma i äckelregnet och chillade, och min stumpa drog på fotbollscup och lämnade mig hemma...men kul för henne! Tur att man kan hålla kontakt via mobil osv...haha! :D
Fick även veta om gymnasiet, och jag kan meddela att jag kom in med stor marginal, så Östra here I come ;)
Så denna helg hade jag förväntat mig sämst väder men idag vaknade jag upp till strålande solsken, yey!
Ska fixa lite saker hemma sedan ska jag vara med familjen och sedan jobba i eftermiddag!
Och igår slog ju Italien ut Tyskland, dem förtjänade att vinna för dem var bäst men jag gillar inte dem dock...
Så i finalen hejar jag självklart på España, mitt favoritland. HEJA HEJA!
Och på lördag ska jag vara med min finis som jag inte har träffat sen typ skolavslutningen! YEY!
Ska bli trevligt för har saknat henne något enormt, skönt att hinna träffas innan hon börjar sommarjobba.
Och ska även försöka hinna klämma in lite badande med några vänner. Men vi får la se!

Puss xx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?