A day full of surprises!
DATUM: 2012-06-26 | TID: 20:07:28 | KATEGORI: Livet

Hola guapas!

Dagen har spenderats med min fina Evelina, hemma hos henne och vi har haft det bäst!
Vi testade b.la. hennes nya självutlösare(ME WANT!), och tog en hög bilder. Hehe!
Åt parisare med goda tillbehör och sedan feta oss med lite överbliven tårta! Yey!
Sedan runt halv fem cyklade jag hem efter en bra dag och möttes av en överraskning när jag öppnade dörren.
Min farmor och farfar hade kommit och besökt oss, det var tre år sedan sist så det var rätt kul! :D
Dem hade med sig både pizza, dricka(som dem fick ta med sig hem igen eftersom vi inte dricker dricka!) och god tårta! Så idag har jag ätit god tårta två gånger, alltså måste jag träna lite mer! HAHA!
Ska nu vila lite och sedan somna lite tidigare än vanligt!

Tack för denna underbar dag <3

♥ SKRIVET AV Evelina

Det var bäst, älskar dig!

DATUM: 2012-06-26 | TID: 21:32:08
BLOGG/HEMSIDA: http://eveliinaa.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?