Test
DATUM: 2012-07-02 | TID: 11:29:11 | KATEGORI: Funderingar

KÄRLEK:

Hur många har du varit riktigt kär i? Ingen

Vad tycker du om kärlek? Jag tycker att det kan vara allt från bra till dåligt.

När kramade nu någon senast? Igår

Saknar du någon speciell person? Yes

Har du svårt att bli kär? Nja, det beror väl på.

Är du singel? And ready to mingle ;)

När fick du senast en komplimang? Igår

HAR DU NÅGONSIN:

Vart medvetslös? Inte vad jag minns, haha!

Hånglat med ngn riktigt ful? Nej

Hånglat med fler än 50 personer? Nej

Hånglat med fler än 2 personer på en kväll? Nej

Gjort ngt riktigt dumt? Vad tror du?

Åkt ambulans? Nope

Åkt polisbil? Nej, eller vänta...kanske, minns inte :P

Gjort ngt olagligt? Beror vad man klassar som olagligt

Fått din mamma att gråta? Kanske det

Slagit ner ngn? När jag var liten 

Skämts för dina föräldrar? Ja fast nej

Sagt jag älskar dig och menat de? Yesbox

Tar du droger? Nej, and never will

Dricker du? Nej, verkligen inte. USCH!

Vilka kläder sover du i? Oftast bara T-shirt.

Vad hatar du verkligen? Alkohol, droger osv.

Varit kär? Nej, inte på riktigt tror jag

Är du ensam nu? Nja

Vill du gifta dig? I framtiden så ja

Vill du ha barn? I framtiden

SENASTE PERSONEN SOM:

Sov i din säng? Min kära lillasyster

Såg dig gråta? Minns inte haha

Fick dig gråta? Minns inte

Du delade en dricka med? Lovisa

Du gick på bio med? Mina systrar

Skällde på dig? Mamma tror jag

Sa något till dig och vad var det? Mamma "Gå och sätt på värmen i tvättstugan"

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU

Gråtit? Yes

Kramat ngn? Ja 

Pussat ngn? Nej

Köpt ngt? Japp

Sjungit? 24/7

Saknat ngn? Ja

JAG HAR:

En digitalkamera? Ja

En systemkamera? yES

Telefon på rummet? Yes

En egen dator? Yesbox

Könssjukdomar? Nej

Bra kompisar? Ja det har jag verkligen!





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?