SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN:
DATUM: 2012-07-05 | TID: 21:57:13 | KATEGORI: Funderingar

Petra:
Vilka fotbollscuper ska du på i sommar? UFF, vad jag vet!
Hur lång är du? Jag är 170 cm 

Har du varit utomlands? Isf vart då? Nej, eller har varit i Danmark, Finland och Norge.

Btw. Saknar dig som fan<3 Saknar dig med finis<3

Fanny:
Vart ska du gå på gymnasiet och varför valde du det? Jag ska gå på Östra i Umeå och jag ska gå Resturang och Livsmedel med bageri och konditoriet  Jag valde det för jag gillar att baka och dekorera.

Varför är en vacker och underbar ängel som du vän med mig? Varför snackar du om dig själv? Jag är vän med dig för att du är min ängel och är underbar. <3
Vart får du din inspiration från? Om du menar med kläder så har jag ingen speciell inspirationskälla utan jag kan se en person som har en snygg klädstil, och då inspireras jag helt enkelt.
Gillar du korv? Hahaha, jag gillar Hot Dogs och Falukorv men inget annan typ :P

Madelen:
Favorit...
Mat? Tacos

Djur? Hundar

Teveserie? Shit...jag följer ingen speciell serie men älskar Vänner.
Glass? Jag har en speciell kärlek till Apelsinchoklad glass! MUMS!
Film? Burlesque

Artist? Justin Bieber
Band? One Direction
Plagg i garderoben just nu? Hmmm....svår fråga! Kanske mitt blommiga genomskinliga linne.
Vilken kändis är din förebild? Har ingen kändis som förebild faktiskt.

Sandra:
Vad tycker du om Justin Bieber? Han är grym.
Favoritlåt med One Direction? Moments
Vad är det absolut pinsammaste du gjort? Hmm...har ingen aning...haha!
Chips eller godis? Godis, mer olika blandningar liksom!
Favoritfilm? Burlesque

Moa:
Varför är du så grymt vacker? Det kan jag inte svara på eftersom jag inte är det. Men tack.
Favoritaffär? H&M tror jag.

Madde:

Varför är du så jävla fin hjärtat? Tack men det är jag verkligen inte. Du är.
Visst är jag bäst? Självklart!
Varför började du blogga? För att jag har alltid gillat att läsa bloggar och ville själv börja skriva.
Vad är din favoritmat? Tacos
Chips eller godis? Godis, mer olika sorters.
Fotboll eller innebandy? Fotboll all the way baby!
Dator eller teve? Dator
Musik eller mobil? Musik
En bästa vän eller flera vänner? Det beror på.

Amanda F:
Favoritklädesplagg? Älskar klänningar men shorts är aldrig fel.
Plats du vill besöka? Barbados, Bahamas, Canada, London, Barcelona, Kina, Sydamerika och min säng just nu! ;D<3
Hur kom det sig att du började blogga? Hade lust typ..haha!
Vart i Umeå bor du? Ålidhem, the gangstahood you know!
Favoritlåt just nu? Hmmm......Whistle av Flo Rida tror jag.

Anonym:
Säg en sak som du gillar bäst med ditt utseende samt vad du gillar med dig själv?
Helt ärligt så gillar jag faktiskt nästan inget i mitt utseende, fast vissa dagar gillar jag mer saker och vissa dagar vill jag bara spy för jaa...men kanske typ mitt hår, det är rätt fint typ.
Och vad jag gillar med mig själv? Hmm..kanske typ att jag nästan alltid är glad bland folk.

Det var alla kommentarer jag fått för tillfället, hoppas alla är nöjda med era svar. Om det kommer fler frågor svarar jag på dem då! 

Puss xx






Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?