Några frågor jag missade i frågestunden!
DATUM: 2012-07-07 | TID: 18:59:24 | KATEGORI: Funderingar

Camilla:

Hur lång är du? Jag är 170 cm.

Favorit låt? Ai Se Tu Te Puego - Michel Telo
Vilka band/artister lyssnar du på? Gud, för många för att rabbla upp.
Dröm resemål? Bahamas eller Kroatien måste jag nog säga.
Favorit klädesplagg? Shorts och linne
Favorit låt med 1D? Moments
Favorit i 1D? Har ingen speciell, älskar alla på olika vis.
Bästa/sämsta minne som har med 1D att göra? Bästa minnet måste nog vara Brit Awards och sämsta kan jag inte komma på nu, finns nog ingen :P
Hur blev du directioner och hur länge har du varit det? Jag har ingen blekaste hur jag blev det, bara blev det genom att lyssna och se dem typ, hahaha! Jag har varit det i snart 11 månader, snart ett helt år :D
Favorit bromance i 1D? Larry Stylinson slår alla bromance! Men gillar Niam.<3

Tihihi ha de bääääääääääst :* <3 Detsamma, finaste du<3333
 
MUMS!




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?