Kortmästaren ;D
DATUM: 2012-07-04 | TID: 14:44:23 | KATEGORI: Livet


Jag och bästa bruden.

Har haft en trevlig dag,kväll och natt med denna brud. Film, godisätande och massa skratt är ju aldrig fel;D
Och denna dag börjades med film, mat, skratt och kortspelande samt lite trädgårdsyatzy! MYS!
Tyvärr drog hon nyss hem, men snart kommer vi dra en mys igen hoppas jag!
Vädret idag är verkligen inget man kan klaga på så tror jag ska dra ut en filt och datorn och lägga mig ute och se film med bikini! Skönt, blandning av solning och mys vill man ju ha ibland :D
Och ikväll ska man äta hamburgare till middag, fytusan vad gött!

OCH GLÖM INTE: http://tryingtobediffrent.blogg.se/2012/july/kor-en-fragestund-d.html#comment
FRÅGA PÅ BABES! x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?