Ingen dator..hahaha!
DATUM: 2012-07-19 | TID: 15:00:12 | KATEGORI: Livet

Har inte uppdaterat för jag har inte orkat starta datorn min sedan i Lördags typ. hehe!
Men som tur hade jag satt tidinställt på alla 30 dagar så ni har nog överlevt rätt bra.
Mamma och Iain kom hem i Söndags i alla fall från deras semester i Skottland, fick lite fina saker. Bla. Ett halsband och nyckelring. Inget speciellt riktigt men ändå ;D
Dem senaste dagarna har jag shoppat, tränat, chillat, fotat och bara levt.
Idag var jag en stund med mina fina, lotta och sara. Vi gjorde våfflor till lunch. Mätt blev jag allt, hehe!
Vi pratade om allt möjligt och jag hade gått dit i tshirt och shorts i solsken men sedan började det regna och hagla sönder så fick skjuts av lottas pappa hem, thank god! 
Men nu börjar vädret klarna upp igen, hihi :D

Btw. har en "ny" telefon nu , lånar av bror för min är paj. En HTC Sensation och har därför skaffat:
Instagram: Onlymedaniella
Kik: Onlymedaniella
WhatsApp: Onlymedaniella
Wordfeud: Onlymedaniella
Kan vara fel på namn men isf heter jag onlydaniella, bara att skriva till mig. Alltid lika roligt! 

Puss xxx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?