En liten kort update sedan sist kan ni väl få
DATUM: 2012-07-31 | TID: 19:36:30 | KATEGORI: Livet

Hejsan snuttisar!
 
Har lite tid att driva runt med som jag nu tar åt mig att skriva detta ointressanta inlägg.
Sedan sist har jag hunnit med väldigt mycket tycker jag, har hunnit träna mycket och bara levt.
Har spelat Umeå Fotbollsfestival med F15 och vi förlorade ingen match förutom finalen mot SSK F-97, galet bra att leverera oss till ett silver i år, nästa år satsas det på guld. Självklart. 
Och på samma dag som UFF finalen var spelade jag även en seriematch i Skellefteå, där blev det tyvärr förlust.
Inte alls bra, men det tog vi igen igår kväll istället. Fysjutton vad skönt! 
Vi spelade DM-kvartsfinal mot Flurkmark, alltså damerna, och har aldrig vunnit mot dem men igår gjorde vi en fantastisk match och levererade hem en vinst, och är vidare till Semifinal mot MSK div 2 lag.
Känns otroligt skönt faktiskt! Idag har jag haft vilodag utan någon träning alls. Eftersom dem senaste fem dagarna har jag spelat totalt 9 olika matcher, galet! Men kul har det varit, det är det alltid. 
Och imorgon är det bara att köra igång igen, träning och sedan på kvällen ska jag se F16 spela mot ESK. Och på torsdag möter vi Flurkmark i serien, dem är säkert revanschlystna som tusan men vi är taggad också!
Hoppas på att kamma hem tre poäng, men ett poäng är inte helt fel det heller.
Och den nionde augusti blir det att kolla syster brottas i OS. HEJA HEJA HEJA!
Har väl inte mycket mer att säga, men jag kan inte lova att ge er daglig update, kommer nog komma då och då.
Hoppas det är okej, för under sommaren är min datorn knappt igång under dagarna, bara ibland.

Puss xx
 
Jag har blivit en riktig fjåårre jaarrå! Hahaha, lol. Men detta är jag idag i alla fall.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?