Dear Moa.
DATUM: 2012-07-12 | TID: 00:15:00 | KATEGORI: Livet

Arkivbild.

Förlåt så hemskt mycket för min sega uppdatering men nu på sommarlovet spenderar jag inte mycket tid alls framför skärmen! Hoppas ni förstår. Ska försöka uppdatera så ofta jag kan och orkar.
Sen sist har jag hunnit träffa min underbara Moa, saknad brud jao! 
Hon var med mig hela dagen igår samt idag, hade det kul as usal! Går inte att inte ha det med henne liksom!
Igår chillade vi bara runt hemma, bakade, åkte inlines och hade det allmänt kul.
Idag vaknade jag rätt sent så åt frukost sedan chillade lite innan jag och Moa runt två nångång drog vidare för äventyr, eller? Haha, vi drog och badade på Umelagun i det halvdåliga vädret, ojojojoj vad det var kul!
Skrattade minst 100000000 gånger, helt seriöst. Vilken vän jag har. Dock förstörde fiskmåsarna lite av dagen, dem åt upp halva våran bullängd och typ jaa...bläääh! Men vi hade det bäst i alla fall! Vi doppade oss även i själv Nydala, kallt? Njaa..det funkade faktiskt men jag är varmblodig;D
Haha, sedan runt sju kom vi hem efter 4 timmars badande, skratt och annat. Då åt vi båda middag sedan kom hon hit och vi chillade lite sedan drog vi på oss inlines och åkte en stund, typ en halvtimme. Kommer kännas.
Vi åkte inte så länge eftersom vi ändrade planerna(klockan var då runt tio något sånt.) att vi ville bada, så vi drog på oss springdojjorna så hurtiga som vi är och joggade till och från Kyrkstugan dock måste jag medge att ditvägen var mest gång för min del men sedan hem kom jag verkligen igång! YEY!
Sedan avlsutade vi vårat "träningspass" med 15 st armhävningar, situps och upphopp och så sprang vi upp och ned i mitt trapphus tre sjuka gånger! Haha, skönt var det verkligen! Blev dock pigg av det så kommer nog inte somna på ett tag, men ska försöka. Moa drog typ nyss och som belöning av träningen gjorde vi en supergod smoothie av kreativiteten vi har och bakade en snabb-kladdkaka och smaskade i oss det. MUMS!
Morgondagens planer är inte bestämda men tänkte träffa Vickan, Jenny och Erik men hinner inte alls...för måste tvätta, städa och massa sånt innan söndag. Så får ta det en annan gång helt enkelt.

Förlåt ännu en gång för ett MEGALÅNGT inlägg men det blev bara så! Godnatt, puss xxxxx




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?