A list of shit
DATUM: 2012-07-06 | TID: 22:00:00 | KATEGORI: Livet

Berätta sju sanningar om dig själv:
- Jag hatar pasta, makrill, coca-cola, vattenmelon, alkohol(även fast jag inte smakat!) osv.
- Jag börjar helt ärligt inte gilla läsk
- Innan jag dör vill jag göra något galet
- Jag är inte en folkkär person, gillar att vara ensam(oftast!)
- Jag vill bli en bra föräldrer när jag blir äldre
- Jag vill skriva en bok om mitt liv.
- Jag ha en vettig framtid

Sex sanningar om hur du var som liten:
- Galen
- Feg
- Glad
- Spaghettirör
- Lätt att övertala
- Jobbig

Fem sanningar om mitt kärleksliv:
- Jag är singel.
- Jag har aldrig i hela mitt liv varit kär på allvar.
- Jag vill hitta den rätta.
- Jag är för feg för att ta första steget med killar.
- Jag vill gifta mig i framtiden och få barn.

Fyra sanningar om mitt familjeliv:
- Min storasyster har varit med i OS 2 gånger(2008 och Augusti 2012)
- Min lillasyster är min fiende samt bästavän.
- Min mamma är över 50 år.
- Jag har sex syskon och jag är näst yngst.

Tre sanningar om mitt kompisliv:
- Jag har mest ytliga vänner, som jag inte vill dela nära saker med.
-  Jag har många vänner men ingen jag kan lita på helt och hållet.
-  Jag kämpar aldrig för att få vänner, är bara mig själv helt enkelt.

Två sanningar om min personlighet:
- Jag har lätt för att skratta samt gråta.
- Jag har lätt för att döma folk innan jag lärt känna dem om dem gjort något jag inte gillar.





Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?