12 - 15 saker som ni kanske inte visste om mig
DATUM: 2012-07-13 | TID: 21:00:00 | KATEGORI: Trettio dagar

1. Jag har värdelös kondition men väldigt bra återhämtning.
2. Jag hatar gungor samt karuseller.
3. Jag bryr mig något enormt om mina medmänniskor. Det kanske ni redan visste btw.
4. Efter denna sommar ska jag börja träna som tusan, för nästa sommar SKA jag ha 6-pack. No matter what.
5. Jag klarar inte av att se mina närmaste bli sårade utan att kunna göra något för dem.
6. Jag har aldrig lämnat Norden.
7. Mitt favoritminne är faktiskt hela nionde skolåret även om det har haft sina upp och ner.
8. Jag har ingen blekaste aning vad jag vill bli när jag växer upp.
9. Jag har lätt för att skaffa vänner, vet dock inte hur men ja det blir bara så! 
10. Men jag gillar ensamheten mest.
11. Jag vill nån gång känna mig bra på något speciellt.
12. Jag vill sluta äta godis och andra goda saker som dricka, chips, glass för att då tror jag att jag kommer kunna må bättre, mentalt och fysiskt. Och känna mig lyckad.
13. Jag vill resa.
14. Jag är rätt blyg med nya människor men sedan kommer jag bort från det.
15. Last but not least! Jag har väldigt mycket kläder..har typ tre garderober(dock delar jag med lillasyster! But still!)




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?