1 - Tio sanningar om mig.
DATUM: 2012-07-05 | TID: 22:36:23 | KATEGORI: Trettio dagar

1. Jag har aldrig någonsin varit kär, jag har säkert gillat någon men kär, det har jag inte varit. Inte än i alla fall.

2. Jag har aldrig någonsin varit utomlands förutom i Norden. Men det räknas knappt.

3. Jag litar knappt på någon, om det är något som hänt berättar jag det inte för vill inte ge börda till någon annan.

4. Jag ljuger om jag säger att jag är nöjd med mig själv men vissa dagar är faktiskt bättre än andra, då kan jag faktiskt le åt min egna spegelbild. Vissa dagar orkar jag inte med mitt utseende alls. Men det kommer och går.

5. Jag kan inte ta emot komplimanger för jag tycker att det känns fel och att jag inte förtjänar dem. Om jag tar emot komplimangerna är det mest för att jag vill att man ska vara tyst. Haha.
 
6. Även fast jag tränar fotboll 3-4 gånger i veckan har jag verkligen sämst kondition, så därför gillar jag inte när folk säger att jag är vältränad och biff för det är jag verkligen inte...är faktiskt väldigt svag....känner mig misslyckad om dem säger att jag är biff för det är bara utsidan som är det(om ens det!), insidan är svag.

7. Även fast jag är en medelmåtta i syslöjd, så tyckte tydligen läraren att mina arbeten räckte till MVG-kvalité. För jag tycket själv helt ärligt att jag är rätt dålig på att sy, haha!

8. Sista terminen i 9:an var jag så himmelskt skoltrött att jag knappt kämpade med mina resultat på prov eller något sådant...och det ångrar jag så enormt för jag vet att jag kunde ha gjort skolan mycket bättre än hur jag gjorde det. Men gjort är gjort...!

9. Det enda som jag knappt kunde överleva utan när jag var yngre var skolan...om mamma försökte förbjuda mig att gå till skolan, började jag storgrina men om hon hotade med fotbollen blev jag bara sur...det bevisar väl hur mycket skolan betyder för mig även om jag nästan alltid är skoltrött och inte får så bra resultat...

10. När jag får sms från en person jag bryr mig om och det står något helt värdelöst för andra så kan jag sitta och stirra på det i flera timmar bara för att jag blir glad att läsa personens namn. That's right, jag är väldigt svag för personer som jag bryr mig om.




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?