Snow storm
DATUM: 2012-12-01 | TID: 18:37:22 | KATEGORI: Livet

One piece = väääääärme.
 
Mamma lät mig sova ut till tjugo i tio imorse, vaknade upp helt galet död men tog en dusch och det kändes genast bättre, åt frukost och såg teve en stund, innan Camilla kom hit. Hon for hem runt fyra, tråkigt men men...
Runt tjugo i tolv gick vi upp i snöovädret till Klossen, uti centrum för att delta i klädbytardagen. Fick hem femton nya plagg, bland annat en superfin kjol och en efterlängtad skjorta. Glad jao! :D
Sedan handlade vi lite smått på centrum, innan vi for in till stan och fikade på Bibliotekscafeét, det var sjukt gött!
Sedan spendera vi några timmar på stan, jag själv köpte inget men Camilla inhandla lite julklappar och Madde köpte rosa färgspray på UP2 outlet (20:-), sjukt värt! 
När vi kom hem från stan tog vi det lungt ett litet tag innan jag och Camilla begav oss ut igen för hon skulle passa sin skjuts hem. Följde henne en bit, snäll som jag är haha! 
Sedan gick hela familjen upp och åt pizza på centrum, nu är jag galet mätt och belåten!
Trodde detta bara skulle bli ännu en strödag men fick faktiskt något vettigt och bra gjort!!
Skriver just nu med saknade Lotta på fb samt lyssnar på julmusik, kanske drar och åker skrana med henne och dem andra imorgon! Taggad tjej här. Det var en evighet sedan vi träffades ju! Gaaalet!
Ska försöka somna tidigt ikväll, behövs verkligen!

Hörs sen! Puss x




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?