Rätt nöjd ändå
DATUM: 2012-12-19 | TID: 15:16:28 | KATEGORI: Livet


Älskar min nya college-tröja

Hej fina ni!
Igår fick ju ni ett fint inlägg skrivet av Camilla, min lilla tönt♥ 
Vi var lite småtjocka av oss igår och åt chips, godis och drack läsk och såg en urbra film! Somnade runt tolv tror jag, någorlunda tidigt ändå, För vi hann med mycket. Och måste bara nämna hur grym jag var och pricka av soptunnan med godispappret( 2 m avstånd liksom jao!)! KING ALLTSÅ!! :D
Vi såg iallafall filmen The Lucky One, otroligt fin film tyck ja! Rekommenderar den starkt!
Idag gick vi upp halv tio, för vi hade sovmorgon till fem i tolv enligt en lärare, men när klockan slagit tio fick jag sms från en klasskompis som var lite sur på mig, vi började tydligen tio....-.-'
Våran svenska-lärare skulle egentligen inte vara på skolan alls denna vecka därför hade vi fått sovmorgon..men tydligen blev det ändå så. Men som tur får vi ingen frånvaro för våran svenska-lärare är så snäll och grym!
Jag och Camilla kom iallafall till skolan just efter elva, gick direkt och snacka me läraren och löste det!
Julbord var dagens lunch också, inte direkt min favorit så åt inte så himla mycket...men men :)
Hade sen engelska, där vi fick veta hur det har gått på arbetena vi har gjort denna termin och ja, för mig gick det bättre än vad jag trodde för jag har tyckt att jag presterat dåligt men tydligen inte enligt dem :)
Så är rätt nöjd med mitt "betyg" på mina arbeten, ska bara förbättra dem nu så jag är helnöjd! :D
Ska nu slå mig ner framför teven och dega sönder, och tagga sista boxercise träningen innan jul! TAGG!
Skriver sen eller nåt. Puss
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?