Myser
DATUM: 2012-12-10 | TID: 17:02:13 | KATEGORI: Livet


Mysigt med glasögonen på, täcket och julmusik i öronen...haha!

Kom hem runt halv fyra, drog en sväng te stan efter skolan med Camilla. Köpte inget men hittade några fina saker, men ska sova på saken och har ju flera dagar att ta mig in dit och köpa.
Är sketans trött just nu, så bara tar det lungt med datorn, men ska snart ta tag i kostkollsanalysen, som ska vara klar nästa vecka. Men har inte mycket kvar alls faktiskt. Skönt! 
Men nu ska jag jobba med kostkollen, så jag har kvällen fri för annat, ska bla. baka kladdkaka och räkna lite matte om jag har orken. Och ikväll ska jag försöka somna någorlunda tidigt för att jag alltid är så himla trött ju..!

Vi hörs senare eller nåt, puss.
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?